Igor verses készlete

Kezdődik a suli!

2018. szeptember 02. - irokigor

alarm-clock.jpgKezdődik az iskola,
Az összes gyermek siet oda,
Hátitáska jó tíz kiló,
A tornasorból nehogy kilógj!
Francba kelek reggel hatkor,
Tököm is ki van már attól,
A busz felé eltipegek,
Iskolába késve megyek.

„-Késtél fiam, hát hol voltál?
Nem fordultál be a boltnál?
Nem ugrottál le a buszról?
Anyád az ajtón csak későn tuszkolt?”

Intőt kaptam és egy egyest,
Majd tankönyvem elővettem,
Tanultam sok okos dolgot,
Míg a csengő meg nem kondult,
Kisiettem a kapuból,
Anyukám várt, mérges is volt,
Büntit kaptam az intőért,
Soha többet nem késtem így.

Most már rendes gyerek vagyok,
Nem vernek meg hát a nagyok.540ce2c1bad44_image.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irokigor.blog.hu/api/trackback/id/tr8214217669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása