Igor verses készlete

InterIgor- Interjú Várhegyi Tihamérral, aki a vívó világbajnokság döntőjében szerepelt

2017. szeptember 01. - irokigor

8e50d2a412cb53921a783e143314f230--olympic-fencing-endless.jpgIgor: Jó napot Tihamér úr! Kérem értékelje a tegnapi Megver Lekijev orosz vívó elleni döntőt!

Várhegyesi Tihamér: Jó napot kívánok én is. Tegnap a vb döntőben az orosz ellen szerintem nyertem. Az orosz az első néhány asszóban ugyan ütött-vágott azzal a karddal, viszont szerintem a végén én lettem az igazi győztes.

Igor: Tájékoztatnám Uram, hogy Ön az 1 perces szünetben ütötte, vágta az ellenfelét, ami szabálytalan.

V.T.: Igen ez megfordult a fejemben, ezért dobtam el a kardot és mentem rá ököllel. Aztán az a zsűriember leszedett a pályáról és az érem helyett kaptam egy kabátot, ami olyan kényszerzubbonyszerű!

Igor: Ön szerint jól járt?

V.T.: Persze itt etetnek és itatnak engem. Nincs ennél jobb élet.

Igor: Köszönöm az interjút!

hqdefault.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://irokigor.blog.hu/api/trackback/id/tr7812795906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása